Lystarleysi

2013-07-28 | 00:21:05 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
(Gammal bild ifrån ungefär maj. Uscha men den var inte lika bedrövlig som alla jag aldrig lägger upp haha)
Nätterna börjar bli mörkare och fylls utav en omättad svärta, och hösten ligger runt hörnet. Samtidigt som det skall bli skönt att slippa denna förbarmade värme och se höstens vackra landskap formas, så vet man att mörkret bygger sig upp var dag. Jag tycker vintern är vacker, om än något lång för det mesta. Men det är hur mörkt det är som gör det jobbigt. På tal om vintern redigerade jag några gamla bilder ifrån i vintras:
Här finns de första bilderna, men jag gillar dessa bilders redigering mer tror jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0