SIMS INSPIRATION

2013-07-02 | 21:16:05 | Kategori: The Sims | 0 kommentarer
Åh så fina. ♥ Jag förstår inte hur man kan ha så mycket CC utan att det laggar som fan dock, verkar vara en bra del. Min dator är riktigt bra, men just nu laggar Sims som fan. Någonting fungerar inte riktigt korrekt, och kan inte vara något av mitt CC eftersom lagget plötsligt började mitt i en spelsession. Hennes inredning och tematisering är fantastiska i vilket fall, jag blev inspirerad. När jag kommer på vad som gör att det plötsligt laggar så ska jag definitivt ta och göra något lika fint som hon har gjort, fast någonting eget såklart. Helt plötsligt känns mina simmar inte alls så coola hahaha: ↓
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0