Gräset är grönare på den andra sidan där jag inte bor

2013-06-05 | 22:13:38 | Kategori: Inspiration | 0 kommentarer
Jag hittade den här bloggen idag och därifrån kommer även dessa foton. Men de är så fantastiska. Och när jag tittar på dem vill jag flytta till en liten stad på Hokkaido! I närheten av Sapporo, där är det vackert. Dessutom erinrar klimatet mer om det svenska där. 
 
Lite har det nog att göra med att jag tror att gräset är grönare på den andra sidan, det är nog en delaktighet i att man förälskade sig i ett land så långt borta till att börja med. Men det är ingen omöjlig dröm, men det är en ganska otrolig sådan. Det är svårt som det är att komma in i Japan, och absolut om man är handikappad. Det gillar dem inte alls. Så hjah. I alla fall är bloggen inspirerande, vilket fotobloggar inte alltid är, så tänkte att någon annan kanske skulle gilla den med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0