Dies irae

2013-03-23 | 18:43:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
DEATHGAZE släppte sin nya look (vad fan kallar man det ens i detta sammanhang?) och i samband med det släpptes även datumen till deras Europa-turné som sker i sommar. Jag har älskat det här bandet ända sedan 2006, och har köpt allt dem har släppt efter 2009 (hade ingen egen inkomst innan dess, men skall köpa allt de släppt tidigare med) och jag älskar dem så mycket. ♥ De flesta band lyssnar jag mer periodmässigt på, men de är dom ända jag aldrig inte vill lyssna på. Däremot försöker jag att lyssna på mycket annat emellanåt, för rädslan att lyssna sönder de finns ju ändå. SÅ efter delgett min historia kring detta finfina band (jag kan slå vad om att 0 personer läser detta, så hej jag i framtiden som kanske ser detta någon dag) så vill jag även meddela min extrema sorg att jag inte kommer se dem när de besöker Europa. Det kommer inte göra någon skillnad för bandet direkt, men för mig gör det ju det. åh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0