Ödsla ej din tid på detta.

2013-03-25 | 22:25:23 | Kategori: Videos | 1 kommentarer
Jag hade så ofantligt tråkigt en natt då jag ej kunde förmå mig att somna, att jag gjorde denna ofantligt ovärda ihopsättning utav meningslösa klipp som mestadels består utav ögon ändå. Istället för att lägga på en finfin visual kei låt så lade jag på något slags techno? Varfööör.
 
Jag är lite mindre sjuk än igår men blir nog ingen skola förens på onsdag, vilket faktiskt är lite jobbigt för jag känner mig väldigt rastlös? Sedan när gör jag det. pffft. Järnmalm.
Kommentarer
Postat av: Leila

Jag som hade tänkt skriva: vad skönt, ingen skola, då kan man ligga i varma sängen halva dagen. Tills jag såg: vilket faktiskt är lite jobbigt för jag känner mig väldigt rastlös?
Hehe, krya på dig!

Svar: Hahah eller hur, det tänkte jag med först innan jag blev så rastlös och bleh. Men tack! :♥
Saran

2013-03-26 @ 07:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0