The ruined life of someone better

2013-03-20 | 20:51:00 | Kategori: Litterärt nonsens | 0 kommentarer
"Omgiven av en upprepande dissonans, där alla tycks befinna sig i ett stadium av ultrarapid utanför min egna tillförslade bubbla. Konturerna av människor synes utsuddade, och väggarna kryper närmare inpå efter varje gång jag blinkar. Jag uppfattar rörelserna ifrån de omkring migs munnar i min ögonvrå, men allt som fångar intresset är de svävande tomma bokstäverna framför mig. Men ack, i samma stund mina ben förmår sig att fungera igen, kommer de stora fiskekrokarna kastandes emot mig! Huden separerar, som alla människor slutligen gör, och i hålet som lämnas kvar tränger de vassa uddarna in. De gräver sig in långt in i köttet, där de förankrar sig emot de mest vitala organen. Varje försök att dra sig loss resulterar i spillt blod och tårar. Jag är fast här. Viskningar i luften säger att elden kommer snart,
och det finns ingenting mer romantiskt än att lova någon annan sin evighet."
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0