Om jag aldrig vaknar igen

2013-11-20 | 09:48:00 | Kategori: Listor / Utmaningar | 0 kommentarer
ALLMÄNT
Namn: Ja den som vet den vet.
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 179cm
Skostorlek: 41 tööp
Hårfärg: Svart
Är du kär i någon: -
Önskar du att du bodde någon annanstans: Antar det
Tänker du på självmord: Ja
Tycker andra att du är attraktiv: Nej.
Vilket shampoo använder du: Har något suspekt franskt namn. Sacha Juan tror jag.
Vilken parfym använder du: Någon vaniljgrej som slutat säljas och tar snart slut. rip parfymis.
Vad är du rädd för: Allt.
Gillar du att tvätta: Kan det inte ;_;
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag ogillar grammatiken på den här frågan makabert. Jag gillar inte att åka de men jag tycker allting annat med dem är intressant konstigt nog.
SENASTE.
Film du hyrde: Var längesedan?
Film du köpte: Inte köpt film på länge nu.
Låten du lyssnade på: Apati - Lämna mig ifred
Låten du hade på hjärnan: Lifelover - Nästa gryning
Låten du laddade ner: Låtar med Apati
Personen du ringde: mor tror jag
TV program du tittade på: Dr.Phil, där en mor hatade sitt autistiska barn... blev arg.
Personen du tänkte på: -
Bok du läste: The Revolting Progeny
Personen du fick mail av: Spam troligtvis
Personen du fick brev av: Handikappcentrum
Personen du fick sms av: madre
Personen som sov i din säng: Det är bara jag där
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julafton 2010.
FAVORIT.
Mat: Tyyp taaacos. Tror jag.
Låt: DEATHGAZE - goodbye my earth. Fast på senaste även Lifelover - Myspys
Sak att göra: Glömma
Sport: Gosa med mina marsvin 
Dryck: Kaffe
Kläder: En t-shirt.
Film: Attack the Block möjligtvis. Eller American History X. Evigt bra.
Bil: GTO?
ANTAL.
Gånger du varit kär: dunnoo
Gånger ditt hjärta brustit: 6731 per dag
Hjärtan brustit på grund av dej: 0
Ärr du har på kroppen: Massor

ÖVRIGT.

Vad har du gjort idag: Känt mig allmänt döende
Var det kul: Inte direkt, nej.
Hur tidigt stiger du upp: Helst inte alls
Gillar du att slåss: Absolut. Kan klå alla med mina gäddhäng.
Vad ska du göra ikväll: Fortsätta glo här och lyssna på deppmusik yees
Är du seriös: Ibland
Vad är du allergisk mot: Kokos och dekadens.
Var har du ont: Huvudet, magen, nacken, ryggen, hjärtat, levern, njuren, mjälten, etctettetc.
Använder du hårspray: Jaa
Kan du stå på händer: Nej, aldrig kunnat.
Favorit serie: Hana yori dango tror jag
 

MER ÖVRIGT.
Salt eller socker: Salt numera
Gillar du ketchup: Ja tyvärr
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Ja, på dagen, sedan var det skit på kvällen.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Neeeh
Vad dansar du till: Inget kan få mig att dansa. (!!!)
Stockholm är: stressigt.
Göteborg är: mysigt.
Kan du sjunga: Ja, som en döende chiahua i målbrottet.
Mer värt än guld: mina grisar.<3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: England
Ska bli skoj: att dö
Ska inte bli skoj: ensamhet och ångest
Sparar till: Playstation 4 och en soffa etc
Dagens dryck: kaffeeeee
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0