Sometimes love is not enough and the road gets tough

2013-11-17 | 23:12:28 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
I helgen har jag dygnat och nördat spel med min satanskompanjon och förra helgen var det skräckfilm med några finfina människor. Just nu glor jag på League of Legens World championship som redan avgjorts, men ändå. Är så inte redo för att studera imorgon heller. Uppdateringarna suger fortfarande ja, men att be om ursäkt är som att be om ursäkt till en vägg för att man inte varit där, den bryr sig inte haha. Bra jämförelse... eller inte... vet inte, hinner inte reflektera, mitt huvud bara surrar runt som vanligt. Jag ifrågasätter poängen, men att dra upp det i text är som att konstatera något som är alldeles för uppenbart för att ens behöva det. Lite Lana del Rey - Black beauty på det här då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0