Fallout: New Vegas

2013-10-07 | 21:47:00 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Fixade mods till Fallout New Vegas och insåg att jag ville ha en ENB där med. Fanns inte i närheten så många som till Skyrim, meeen beslutade mig för Realistic Mojave ENB till slut och den är helt okey. Lite mer subtil än vad jag annars brukar köra med, men det var vad jag ville ha så. Jag gillar Boris Yontov (fan om jag stavat fel nu) för annars hade nog inte ENB-moddar funnit alls. Doooock använde jag "High DoF" men det märks inte? Inte ens i närheten så stark som de annars brukar vara på High, lite besviken. Men man kan också bli irriterad som fan på DoF efter ett tag så kanske är bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0