Nästa gryning är inte för mig

2013-10-19 | 20:53:34 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det kommer bli som det blir varenda gång, i slutet finns bara mera jävla ensamhet och misär. Det tar fan aldrig slut, kväver en varenda jävla sekund som går. Man gör misstaget att tro att varje gång är annorlunda men den kommer aldrig vara det. Ingen gillar dig och du är värdelös din äckliga imbecill. Jag kan se hur alla andra är bra på alla dessa saker, hur deras framtid målar upp sig framför dem alla, men framför mig finns  i n g e n t i n g. Jag hade hopp för några år sedan men nu är allt det borta också. Jag vill ingenting, jag kan ingenting, jag ÄR ingenting. Jag är så satans trött på all den här jävla skiten.
"Last time we went swimming, the sea stood up and hugged you, as though you were responsible for keeping it blue."
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0