Över plattorna på Sergels torg, där himlen är tung av sorg

2013-10-15 | 21:50:46 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Mitt bloggarkiv är fullt utav meningslöst jävla skit som låter som det var skrivet av en annan person och jag skäms över hur blasfemiskt och äckligt det är. Så mycket att jag vill ta bort allt men samtidigt inte för att det känns fel bara. I alla fall tänker jag inte stå för något som står där. Usch. Det är äckligt och emellanåt oförväntat positivt? Är det ens mina ord? Har jag någonsin resonerat sådär? Tydligen. Fy fan. Idiot. Charta 77 - Snälla Förklara. Jag kommer älska den här jävla låten tills den dag jag ruttnar.
 
Memo till själv:
Köp Beyond - two souls till PS3
Gå igenom Skyrim moddarna jag har för att se varför min ENB ej fungerar mer
Sluta lägg till fler moddar innan problemet ovan är löst din idiot
Ät bara självhat
Byt ut musiken på mobilen detta millenium
Dö lite
Kommentarer
Postat av: zelda

Åh, har suttit i två dagar och försökt komma på vad favoritlåten som spelades på repeat för en himla massa år sedan hette så tack, det var ju Charta 77 med Snälla Förklara.
Och kan inte annat än att skriva under på dom två sista raderna i ditt memo.

Du verkar förövrigt vara en intressant prick!

Svar: Kan inte annat än att säga detsamma efter kollat in din blogg! Att du gillar Charta är ju ännu ett plus i kanten :)
Saran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0