なぜか今日は

2014-12-30 | 02:19:35 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Lyssnar på THE BIRTHDAY och det gör mig nostalgisk som fan. Har spelat Dragon Age: Inquisition under större delen av dagen. Får något ont i nacken av att sitta i en saccosäck i massa timmar men det är så kul spel aaaahh. Jag är inte särskilt bra och använder mig inte så mycket av den taktiska kameran som man egentligen ska när man slåss men meeh. Jag borde ju sova snart, ska upp och städa och handla imorgon inför nyår och sådant skit, så kan ju inte sova hela dagen som vanligt tyvärr. öhhhöhö.
 
 
I alla fall en liten länk:
(ska försöka använda Flickr lite mer från och med nu kanske?)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0