Allt för och va' med dig, kan aldrig dra en gräns. Jag har tappat greppet, vet inte in och ut

2014-02-03 | 10:49:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag finner varje tillfälle jag kan att ifrågasätta eftersom jag inte förstår hur någon skulle vilja/orka vara med mig. Tar småsaker som bekräftelse på mina onda aningar att jag är värdelös och dryg. Raubtier - Dobermann. Den som ändå fick den låten till en, finaste texten någonsin. Inget clichéskit. Min dator är inlämnad för lagning vilket är relativt segt för jag saknar min musik och sådant, men just nu får jag sitta nere vid mina marsvin vilket är helt okey det med. Dem är så himla bäst. Om man är ledsen kan man gå till dem och gosa så känns allting mindre horribelt. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0