2013.

2014-01-03 | 20:10:26 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten och sedan har det bara varit småsaker etc.

Hur har ditt 2013 varit?
Meh sådär. Bättre än 2012 i alla fall.

Blev du kär i år?
?

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Öhh ärligt talat vet jag inte, jag är dålig på datum.

Vad är din största framgång 2013?
Idunno att jag överlevt?

Bästa köpet?
Massa böcker och spel såklart.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kamerasaker, spel och min TV går nog relativt jämt upp...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lär ha hänt någon gång hoppas jag...

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Katatonia - My Racing Heart, Apati - Lämna mig ifred och VNV Nation - Illusion.

Vem har du umgåtts med mest?
Mina fina Wegasmänniskor och min satansfru Jojomojo, även några ES10are ♥

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej

Vart reste du under 2013?
Jag har inte rest någonstans! Helt okey med mig.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ja det är det väl, men känns bara onödigt att gå in på det.

Hur tillbringade du julen?
Med mina föräldrar och bror.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ska jag vara helt ärlig så minns jag fan inte. Dock minns jag förra årets födelsedag haha.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Alltså att inte vara deprimerad skulle ju bidragit men okey.

Vem saknade du?
Ingen jag inte träffade eller pratade med tror jag? Minns inte det heller...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

De bästa nya människorna du träffade?
The Wegasgang

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Hoppas inte på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0