And I'm standing here alone, and I've learned it's the only way to survive...

2014-06-16 | 00:19:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har bloggat äckligt dåligt senaste tiden. Är ju inte så att jag har ett mycket större liv än tidigare, vilket kanske kan tros. Har haft grillkväll med finaste människorna, offentligt tagit studenten helt och hållet, varit på psyk, haft massa drama, känt mig ensam men varit tacksam samt spelat League of Legends. Min största bedrift har väl varit att klättra ifrån absoluta bottenskrapet kallat Bronze V till Bronze III i det sistnämnda. Har pendlat mellan V och I länge, så önskar att jag blir tillräckligt bra för att nå Silver. Var ju Silver IV under preseason. :/ Och då var jag mycket sämre dessutom, försöker verkligen förbättra mig själv... 
Fan vad fin hon är <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0