Jag hatar dig för att jag älskar dig

2014-10-21 | 03:24:15 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Jag hatar dig. Jag hatar att du kan få mig känna mig så liten, obetydlig och ointressant. Jag hatar hur din värld inte påverkas av min men tvärtom. Jag hatar hur ni alla bytte håll helt plötsligt. Jag hatar hur alla tycker om honom så jävla mycket helt plötsligt. Jag hatar hur ingen störs utav min frånvaro. Jag hatar att ingen tar mig på allvar eller lyssnar på vad jag egentligen säger. Jag hatar allt. Jag är så jävla bitter på mänskligheten och världen. Jag är en lika dålig del av skiten. Spelvärlden är ett sexistiskt jävla hål, där folk hellre kommenterar en kvinnlig karaktärs röv än själva spelet. Män är utseendesfixerade svin som skulle knulla en mask om den hade tuttar och inte var tjock. Kvinnor hatar varandra istället för hjälpa varandra. Jag säger inte att dessa är sanningar, jag säger bara att nyligen skedda händelser har fått mig att känna såhär, baserat på min miljö. Förstå min jävla bitterhet när jag skriver sådän här jävla skit? Jag som advokerar könsneutralitet hela tiden. Men jag är jämställd, jag hatar alla lika mycket. Jag hatar er som skrattar, jag hatar er som umgås, jag hatar er som har ork för träffa/ha vänner, jag hatar er med ambitioner, jag hatar er med talang, men mest av allt så hatar jag fan dig som får mig skriva sådan här jävla skit. åt helvete med mig. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0