Die Mauer

2014-09-07 | 13:43:22 | Kategori: Fotografi | 1 kommentarer
Jag kom på att jag aldrig lade upp dessa bilder förut! Togs ute i den fina skogen. Var läskigt, började åska när vi var ute på åkern. Busigt. Lever livet på den vilda sidan. Glömde förminska bilderna innan så nu blev de i sämre kvalitet på grund av blogg.se rullar så.
Jag gick ut skolan officiellt i juni, och nu gör jag ingenting förutom att spela League of Legends, Diablo och massa annat om dagarna. Först hade jag ångest för att jag inte kände mig delaktig längre, sedan insåg jag att jag aldrig känt mig delaktig i en grupp i hela mitt liv. Men foton är roligt i vilket fall. Måste bli bättre på lägga upp de.
Kommentarer
Postat av: johanna//mojo

du tillhör min grupp :D *satan och kompani* ;) det är vi det! haha
Älskar bilden längst ner! herpiiderppppp <3

2014-09-11 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0