Revive

2015-04-23 | 02:48:13 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
Tog asdåliga kort... Uppdraget var att fotografera massa Warhammer-figurer och annat, men kan inte påstå att jag lyckades. Alla bilder har dåligt fokus och dålig vitbalans...
 
Ska i alla fall försöka ta tag i det här med att skriva. Har beställt grejer så jag kan testa mer med att framkalla egna bilder, vilket är spännande testa. Men vill helst hitta speciella saker att ta kort på, inte bara på en jävla blomma eller något annat tråkigt. Jag hatar människor men det är roligast ta porträtt eller bilder på folk i allmänhet. Varför, av allting... Har fotat, skrivit, läst och gjort allt dåligt (förutom ätit så jag blivit fetare och latare) så har inte haft någonting jag känt för dela i text med mig själv. Skulle vara en aningen tråkigt låta denna blogg bara förfalla när jag i alla fall kan ha den för fotografi. Var i Stockholm förra helgen och tog en del foton, ska se om några blev bra. Tyvärr regnade det tungt ungefär hela dagen så fick inte så många bilder utomhus vilket jag hade velat.
Jag hatar mitt ansikte. :>
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0