UNTIL DAWN

2015-08-30 | 01:53:19 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Until Dawn kom ut för endast några dagar sedan, och jag har väntat på det sedan jag hörde talas om det så kunde inte hålla mig! Spelade nyss igenom det, och gjorde väl inte någorlunda bra val eftersom allla utom två dog, och de var kanske en åtta stycken eller något från början, men antar att valen man gör första gången är mer uppriktiga än de man gör senare då man vet konsekvenserna. Till mitt försvar råkade jag trycka fel tre av gångerna, och det var inte meningen att göra de valen som blev. Men det är ett spel som handlar om val, jag gillar sådana, har alltid gjort det. Heavy Rain och Beyond: Two Souls till exempel, so good.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0