☆ Star Guardian Lux ★

2015-11-16 | 00:52:38 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
Måste börja posta här igen, känns så meningslöst. Skriver sällan här, känns ändå som att ingen läser det. Visserligen har jag alltid klagat för själviska mål men jag antar att jag har hittat andra sätt för det. Dessa foton ovan togs i slutet av sommaren och jag har tänkt posta dem sedan dess. Det är inte lätt det här med fotografi. Det är lätt att ta en bild, men jag vill alltid att den ska vara bättre än den är. Ungefär som när man målar. Har bara gjort dåliga kalkylerade teckningar på sistone då jag tror min sista fantasi dog ut till slut. Jag gillar dessa kreativa ämnen men jag är fan inte kreativ när det gäller att komma på nya och egna idéer...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0