DARK SOULS III -COLLECTORS EDITION-

2016-04-13 | 01:32:12 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Hämtade ut min Dark Souls 3 idag och fick en fantastisk låda; såpass att jag förlåter att jag får spela det 18 timmar senare än alla med digitala kopior. Endast tre timmar in och har bara dött 18 gånger, måste säga det är relativt bra, tror nämligen inte det håller i sig så länge haha. Har dock inte klarat ut Bloodborne än så kommer säkert fastna någonstans här också. Men om jag tiltar mindre i detta kanske jag gör detsamma i League när det går dåligt, förhoppningsvis.
Fick också lite Japanskt godis, bra tajming på samma dag och allting. Om jag inte hade så jävla ont i huvudet hade jag kunnat spela hela natten T_T fast behöver skriva klart nästa kapitel vid det här laget, är redan lite försenad. Måste ta kort på alla mina underbara böcker jag köpt de senaste tiden. Spenderat sådana mängder under bokrean (inte för att något jag vill ha någonsin är på rea). Funderar också på att köpa en Polaroid-kamera... inte tillräckligt med alla gamla kameror med film jag redan har hehehe. Skulle köpa nytt batteri men var fel storlek så måste fixa det innan jag kan använda min svartvita-rulle då den redan är monterad i en kamera. Meningslöst babbel detta blev till... ehh.
Kommentarer
Postat av: le satansfru

alltså jag känner att jag snart behöver köpa dom där godislådorna, allt är så fint (och ser väldigt gott ut heheh) :D vill också ha en polaroid kamera, fins jet söta hello kitty kameror på media mark ;)

Svar: Jaaa dem har varit awesome hittills 'w' Japanerna verkar gilla choklad med jordgubbssmak också ahah XD ååh jaa, då kan vi ta coola kort med dem ♥ tihihi
Saran

2016-04-24 @ 10:03:15
URL: http://tealord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0