Har du någonsin undrat om det finns en räddning, om det finns ett slut?

2018-09-25 | 17:21:37 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag borde vara van med tanken på att jag kommer dö ensam och miserabel ty det är en jag har haft hela mitt liv. Mitt huvud är verkligen inte okey... Börjar undra om det är något mer fel på mig utöver asperger, eller om allting strävar därifrån ändå. Jag faktiskt inte. 
 
För ett år sedan var jag på psykos-kliniken igen och fick reda på de hade bytt min läkare. Den nya jag fick träffa totalt avfärdade alla problem och utredningar som tidigare gjorts, och sade att det troligen var på grund av att mitt blodsocker inte var under kontroll just då som jag hade problem... Hade gjort massa adhd/add utredningar det året som hon totalt sket i och skickade hem mig. "Det finns nog inget mer vi kan göra." Sug en kuk din jävla idiot. Tror du att detta är tillfälligt? Tror du jag skämtar? Tror du jag gillar spendera min tid på psyk så jävla mycket eller? Inte så att ni bryr er fastän det är erat jobb. Ingen som frågar hur man mår, ingen som säger mer än "det är ju inte så bra" till att man vill dö. 
 
Vet inte hur många som har sagt det finns nog inget mer vi kan göra. Är arg ännu. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0