Eternal melody

2009-05-30 | 00:48:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det har varit en väldigt dålig dag idag. Det började ok, men sen när det var lunch för tidigt fick jag något slags sammanbrott och gick långt bort ifrån alla människor och grät, grät och grät. Ringde mormor och grät lite mer. Sen ringde mamma och då grät jag också lite. Sen pratade jag med Elin och lugnade ned mig lite i alla fall, trots att jag fortfarande ville gråta. Sen gick det snabbt och det var dags för historia. Satt bara och klottrade ögon på ett papper i boken under hela lektionen och kände mig lite halvt kass. Sen var det samhälle och det där jävla provet som kan dra åt helvete. Den här medicinen har bieffekten att det blir ännu svårare att koncentrera sig och det gör att jag inte ens orkar läsa nånting alls. Det är som ett grått moln i skallen på mig.
Under provet satt jag och blundade och höll på att somna flera gånger och orkade inte tänka. Det jag skrev räcker nog inte till ett G, så jag blir nog underkänd på den kursen också. Fan, jag har fan IG i typ fem ämnen. Men wtf, om jag dör imorrn, vilken jävla skillnad gör det om jag gjort ett jävla korkat prov? Ingen.

Sen skulle jag vänta på 18 bussen, försenad som vanligt

Sen var jag i alla fall framme hos mormor. Det blev bak och mys, och jag slapp vara ensam. Sen mot kvällen skulle hon iväg så efter ett tag gick jag ned mot bussen till stan men såg att kvällens sista jävla buss hade gått precis fem fucking minuter innan jag kom dit ned. Nattbussen 91 skulle inte börja förens 45 minuter senare, så jag gick ner till stan och förbannad och ledsen var jag. När jag äntligen kom till restaurang Hong Kong hade jag mer skavsår. Sen gick jag med morsan till centralen och tog Uppsala bussen hem. Gick en sväng och snackade lite. Väl hemma blev det pizza vid typ nio sen var det filmkväll. Nu blev jag ledsen igen men ska försöka att sova i alla fall. God natt...
Velvet Eden - La Fin.<3
Trackback


RSS 2.0