Introvert

2009-05-04 | 22:27:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det finns en person. Jag måste säga, jag känner henne inte men jag hatar henne. Varför hatar jag henne?
Jag har funderat lite grann. Trots allt verkar hon inte så olik mig själv. Fast hennes personlighet är mer som jag önskade jag var och hon ser mycket bättre ut. Ja, väldigt bra till och med. Kanske hatar jag henne för att jag bara är avundsjuk. Hon har allt jag vill ha, nästan. Jag vill be om ursäkt till dig.

Jag vill dö. Det är det enda jag tänker på. Har varit en helt ok måndag, ändå känns det bara värre. Som att vara fast i en slags apati, där vi alla bara går runt likadant som tomma dockor. Jag kommer snart att bryta ihop. En dag så brister det, och då kommer jag falla utan stopp.

Blev ännu mera ledsen när jag läste gamla sms ifrån en vän. Förstod inte det då, men den människan betydde så mycket för mig. Men det är klart att jag ska ljuga och förstöra det. Man duger inte som man är.

Nu är klockan halv elva snart, och dags för mig att lägga mig i sängen och stirra tomt upp i taket. Sedan ska jag läsa och kanske sova. Har ingen lust att ens andas, utan vill bara gå och spy. Packa allting och dra för evigt. Bitch Alert - If You Were Mine. Farväl.
Trackback


RSS 2.0