Stanna hos mig

2009-05-11 | 17:08:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Då har ännu en måndag gått förbi. Haft så extremt jävla ont i huvudet ända sedan jag vaknade runt nio tiden imorse, att jag inte velat skratta så mycket. Skratta förvärrar huvudvärk, och jag har ju alltid ont i huvudet så det är en sluten cirkel. Idag har ändå varit rätt chill, det är skönt med bara tre lektioner på måndagar. På lunchen sprang Elin och jag på John som skulle ha spanska, men stannade med oss i typ tjugo minuter innan han var tvungen att gå. Sedan drog vi och hämtade geografi böckerna och gick till tredje våningen i Ljushallen. Tråkig lektion, självmordstankar och lite allmänt flum plus läskig känsla av att vilja vara med i Andra Världskriget.

Oj nu blev det mycket babbel om ingenting egentligen. Språk prov på onsdag, kommer inte gå bra. Skulle nog ha börjat plugga lite tidigare på alla glosor som jag inte kan. Massa grammatik så man blir helt snurrig. Mitt liv är tråkigt, så har ingenting roligt att skriva.
Trackback


RSS 2.0