Aldrig nånsin vakna

2009-05-24 | 01:09:18 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Inte en dag till. Inte en enda dag till. Jag vill inte, jag orkar inte och jag hatar det.
Bort. Bort ifrån den här världen. Bort ifrån all smärta. Jag kan inte bära mer än såhär.
Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte

Vänta lite... jag går förbi en spegel. Stannar. Men vem där? Jag känner inte längre igen personen på andra sidan som tittar tillbaks på mig. Det är som en främling framför mig. Cliché.
Tystnad. BLAM HONEY - RINK. Den låten får mig att tänka på förlorade drömmar om ett förlorat liv.

Fan. Jag önskar jag aldrig hade blivit född. Hade nog redan tagit mitt liv om det inte vore för mamma<3. Vilken motsägelse till sig självt hela den raden blev typ, men aja.

God natt Sverige. God natt världen. Jag tror jag ska gråta lite grann och vänta på att solen ska gå upp ute, för då ska jag titta på det och höra fåglarna kvittra innan jag sover...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0