Ny design!

2010-02-11 | 16:27:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jao, jag är väl rätt så nöjd. Aldrig blir man riktigt 100%, men då får det bli bättre och bättre. Trcyk F5 om ni fortfarande ser den gamla. Vad tycker ni om den nya?
För övrigt så sitter jag och hostar upp mina lungor och häller i mig varmt te och kall glass för att stimulera (dock inte samtidigt haha) halsen. Har bara gått runt nyst, hostat och snytit mig idag. Varför blir jag alltid sjuk som fan i början av året? Senast jag var sjuk var denna tid förra året, hehe. Höll dock på att svimma i trappen i Ljushallen, förstår inte ens varför jag var i skolan, hade ingen lust eller ork alls. Farsan var lite upptagen på jobbet, men efter en kvart kunde han komma och hämta mig. Legat i sängen ett tag, sen fixat de små detaljerna på bloggen. Suger fortfarande på CSS-koder, men ska bestämt bli bättre. Imorgon ska jag vara hemma och försöka bli bättre. Det syntes lång väg att jag var sjuk med mina påsar under ögonen och röda näsa, haha. Men trots det känns det lite bättre psykiskt idag.
 

NEGATIVE EFFECT.



Vill skrämma mig med massa zombiefilmer i sängen ikväll, jippie. :D

Trackback


RSS 2.0