Fotomodellen får ingen mat

2010-01-09 | 22:13:54 | Kategori: Musik | 0 kommentarer

Jag har så många tankar i mitt huvud, och jag har sådan ångest. Kommer inte på någonting att se fram emot, och nej, jag vet inte varför jag fortfarande lever egentligen. Men jag vet inte hur jag ska få ut hur det känns i ord, och det finns en del jag skulle vilja förklara. Men bara nej, det går inte.

De senaste tre dagarna har jag haft hemska mardrömmar. Den jag hade inatt var riktigt illa, vaknade flera gånger, men fortsatte drömma sen. D:
Faaaan det gör ont att andas. Ursäkta, ska försöka peppa upp mig själv om det går, så kanske jag kan skriva något roligare då...

<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0