Hiss och diss

2010-06-17 | 17:32:06 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Ja alla har gjort en sån här. Nu även jag. Vad kan man säga? Jag har knappt sovit en jävla blund inatt. Klockan två inatt var det någon jävel som klippte gräsmattan! Sen somnade jag inte förens mot tre-halv fyra. Vaknade dock åtta på morgonen av att någon håller på med något bygge på andra sidan. INTE ROLIGT. Därför fördriver jag tid för att få gå och lägga mig igen. Skulle kunna sova nu, men måste duscha först. Kliar i skallen.

(Bilderna har dock ingenting med texten att göra.)



1. Sommarlov!
Ja, en klar etta. Det var ju väldigt oväntat. Nog för att jag knappt har vilja eller ork att komma upp ur sängen, men jag älskar att bara kunna ligga hemma och spela utan onödiga krav ställda på en. Även om jag på kvällarna tycker jag åtmindstonde kunnat gått en sväng under dagen.

2. Musik!
Alla älskar musik. Jag älskar musik innerligt. Lyssnar fortfarande mycket på Oshare kei, kanske för att försöka pigga upp mig lite. Så himla bra musik det finns. När ingen annan, eller ingenting annat finns då kommer ju alltid musiken att finnas där för en.

1. Storbloggarna.
Så innerligt trött på dem. Spyr på deras bloggar just nu. Så trött på att höra om dem och deras bloggar, när alla är ute och gör exakt samma saker hela tiden. Folk bryr sig fortfarande bara om deras utseende.

2. Kungliga bröllopet.
JAJA, vi vet att de ska gifta sig. Alla löpsedlar har bara handlat om det varje dag i flera veckor, och det kommer säkerligen fortsätta ett tag till. Nej jag vill inte köpa tårtor med Victoria bild på och nej jag vill inte dricka ur deras muggar.

3. Mig själv.
Ja, vad förväntar man sig. Mitt sinne är korkat. Mina tankar är rent ut sagt idiotiska.


Nu kom jag inte på något mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0