Tankar om Mana cosplay.

2010-06-19 | 17:50:03 | Kategori: Styling | 2 kommentarer


Jag har tittat runt på folk som cosplayar Mana, och det är rätt så många. Men det finns alltid någonting jag stör mig på, har bara sett en enda som jag verkligen gillade till 100% för att det var likt. Jag får alltid känslan att jag skulle kunna göra det bättre än dem, om jag bara gick ned i vikt vill säga, och jag förstår inte varför jag känner så. Jag som aldrig brukar tycka att jag duger till någonting. Har funderat på Manas käkben och hur mina egentligen ser ut bakom allt fett, och tycker tydligen de är rätt lika. Det är ögonen som är problemet. Gigantiska ögon har jag. Brukar otroligt nog få komplimanger för mina stora blå ögon men själv avskyr jag dem, bara för jag vill ha små, och kunna göra mer sådant Mana och vk smink. Funderar på att köpa linser som är större än själva ögat, läskigt sätta i de bara, men man kanske vänjer sig. Allt för att de ska se mindre ut.



Inga riktiga cosplay bilder, men inspirerade. Saknar mitt svarta hår och rakade ögonbryn haha. Jag är ju knappt lik, jag är egentligen rätt så ful, men ändå tycker jag sådär.

Ett urval av andra som cosplayar Mana, bara för att visa lite. Nog för att de har hela kostymer, menmen.





HMMM...
Kommentarer
Postat av: hanna

haha tack för din fina kommentar. japp jag är inskränkt så det skriker om det. dock lägger jag inte så mkt tid på att vara politiskt korrekt i en blogg. finns viktigare områden att vara pk. ja pluggade musik i 2,5 år så jag vet vad emo du är, du behöver inte oroa dig. puss



/exiback

2010-06-19 @ 18:01:16
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillat hon med blåa kläder och blont hår i mitten. Det var ganska likt de andra tyckte jag inte alls var så lika.

2010-06-20 @ 20:57:54
URL: http://malinbgood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0