Snack om musik.

2011-04-09 | 14:25:02 | Kategori: Musik | 0 kommentarer

pic: Takemasa (Kiryu)

Lyssnar på UnsraW och tycker det är väldigt sorgligt att dem aldrig kommer göra nya låtar igen. Yuuki är helt klart en av de bästa sångarna jag känner till, i min smak i alla fall. Hoppas saker blir bättre för honom, och att han kommer tillbaks en dag. Han har för mycket talang för att sluta göra musik. Yuukis growls = <3.

Inte den nyaste bilden, men en fin ändå.

 

Jag har lyssnat på dem här grabbarna sedan jag gick i åttan. Dem hade gjort några låtar vid den tiden, och mitt ex (jag antar att man kan kalla henne det) sade att jag skulle lyssna på ett band som hette UnsraW. Jag hade lyssnat på DEATHGAZE sedan tidigare, men för övrigt var det inte så mycket skrikig musik jag lyssnade på. Men UnsraW gick rakt in i mitt hjärta. Insåg att tung musik var det bästa jag visste. Så jag kommer aldrig glömma. Precis som jag aldrig har glömt Kagerou, saknar er. Saknar Daisuke som fan. Varför måste alla musiker jag älskar mest dö eller försvinna? :(

Nu blev det massa random musiksnack här, vet inte ens om någon hänger med (eller om jag själv gör det). Plötsligt har första bilden ingenting med resten att göra haha. Okey, här är en låt av UnsraW...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0