Åt helvete med det här

2011-02-09 | 18:31:46 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Var på möbelmässa i Stockholm idag. Var pepp som fan. Hade relativt kul på vägen dit och där, till en början. Efter två timmar blev man lagom trött och hade sett ungefär det mesta. Segt, fick dra runt tills bussen tillbaks skulle gå. Tyckte inte alls om vägen hem. Blev skitledsen, arg och hatade livet. Moget, ja. börjar bli jävligt trött på mig själv nu, måste jag få humörsvängingar 3k...
Lyssnade på Kent - Socker + Elite. Två låtar jag gråtit till ett x antal gånger när man mått riktigt dåligt. Dem betyder mycket för mig. 

Kanske snor några bilder senare ifrån dagen och lägger upp, men de kommer upp sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0