In a world ruled by the dead, we are forced to finally start living.

2011-07-11 | 00:00:17 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det har blivit populärt att ta kort på The Studio har man märkt, men det är så jäääävla tråkigt. Menar vad fan, allas kort ser ju praktiskt taget likadana ut. Det värsta är ändå dem där spegelbilderna, som var och varannan har som profilbild på Facebook. Och alla gör samma jävla pose ovanför den där spegeln. Menar inte att vara en bitterfitta, men jaaa, kom på något eget? Skitsamma om man inte har en bra kamera, det blir mycket mer personligare då. Men det kanske bara är jag.

Har kollat på The Walking Dead igen... Åh, längtar tills nästa säsong i oktober. Rick, Glenn och Dale är favoriterna. Hoppas ingen av dem dör då. Alla karaktärer är ej med på bilden dock. Finns tydligen serieböcker som denna serie är baserad på? Awesome i så fall. Men jag vet inte om jag vill läsa dem innan jag sett serien haha. Även om dem inte är exakt lika.

ÅH man skulle klona sig själv så man hade någon att prata med om exakt allting hahaha. Inte ens kul. :( dock tråkigt i längden men ajaja.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0