At the edge of Kadath♪

2012-03-03 | 19:28:27 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Då var man hemma igen nu då! Har bra lust att bara gå och lägga mig i sängen. Menmen ska se lite serier och lyssna på Közi, gosa med mina marsvin, samt troligtvis slänga i sig någonting innan det sker. Har även klippt håret lite och ingen kommer gilla det. Måste börja förbereda med färg tills den jag har nu försvinner.

Planer: Beställa hårfärg, beställa Uncharted 3 då det äntligen blivit billigare, köpa nytt puder (vitt?), linser + två läraböcker på Japanska - en för kanji och en för djupare vardagligt språk. Ska försöka sprida ut det så jag inte slösar för mycket med mina kamerapengar dock!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0