Deva Loka

2012-03-08 | 23:29:35 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Har suttit och kollat på DEATHGAZE Tour Document 2011 och känt mig allmänt opepp. Stackars Ai ramlade av scenen, aj. Men den är fin, väntat på att se den länge! Nu väntar jag bara på min DVD och deras nya skiva i april. Med det framför kanske jag lever ett tag till. Eller så är man bara feg.

Är så stressad hela tiden, magkatarr jämt, hinner aldrig slappna av. Livet. Hur cliché det än låter känns det som att jag förklarar och förklarar men ingen förstår. Men det är okey, jag skulle inte heller lyssna på mig. Har ont i halsen och i näsan, blir säkert sjuk igen nu.

Snart glöms allting bort, det sker alltid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0