Money hunny

2013-02-07 | 22:13:13 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Beställt massa smink. I REGRET NOTHING. Har tänkt på det i flera månader så var väl dags att få det gjort. Ska vara rosacea-vänligt så jag hoppas tamejfan det haha. :( Annars gråter jag. Fortfarande inte hört om min dator, har hårddisken dött eller ej. Saknar den, min bäbis. 
 
Här är en lista över vad jag vill köpa i framtiden: (bara så jag själv ska komma ihåg)
  • Linser
  • Flytande eyeliner 
  • Peruk
  • BOY-tröja
  • Creepers
Vill egentligen inte köpa kläder förens jag väger typ 53kg men aaah. Nu kom jag heller inte på något mer, kändes som det var mycket mer. Uppdaterar kanske sen, så jag inte glömmer igen. VAR INTE MENINGEN ATT ALLT SKULLE LÅTA SÅ GNÄLLIGT OCH SJÄLVÖMKANDE. Vill inte framstå på det viset även om det är sant. 
Kommentarer
Postat av: Hime

creeper säger du, jag har ett par som är använda 1 gång om du är intresserad. köpta från odiumclothing; http://www.odiumclothing.net/index.asp?main=/generated/article_838_0_0_0_1.asp&extra=0-0 storlek 6 (killstorlek) =)

Svar: Åhå snygga! Jag hade velat köpa dem, fast jag har sådär storlek 9 så jag kommer nog inte i dem noooo :(((
Saran

2013-02-09 @ 21:59:03
URL: http://silkhime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0