Undra om det börjar regna snart

2013-05-08 | 17:51:50 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Under dagen har kalendern inför sista månaden varit i tillverkning. Så pepp på studenten! Nej okey denna text var totalt nonsens och jag ljög där. Det är svårt att uttrycka känslor i dessa ord utan intonation. Jag vet vad jag menar, men gör någon annan det? Nä precis.
 
Så trött att jag kommer falla ihop i en hög och smälta till en boll. Men har fyra dagar på mig att göra 8 arbetsprover så finns ingen tid. Jag menar, jag kan ju faktiskt spela istället... eheh... Ska ju installera Civ 5 och fixa med mina Sims moddar... Och spela lite Skyrim... och fortsätta på Bioshock Infinite... och tanka en trainer till Dead Island Riptide för att jag är n00b och blir förbannad på det. Jag förstår inte grejen med Dead Island som är så satans enerverande. Jag dör alldeles för ofta med tanke på att jag kör FPS-spel ganska frekvent. Det är nästan som att det finns en massa taktiker om hur man dödar zombies som jag misslyckas med. Vet ni vad som är roligt? Slakta Thugs med ONE HIT KILL aktiverat. Jag hatar Thugs så jävla mycket, nästan mer än de andra bosstyperna. Eller nej Rams är för fan värst. Dock verkar de ej finnas i Riptide YAAY.
 
← Jag plågar sällan denna blog med egoistiska reflektioner av den ytliga sorten, men hade ett behov av att dela med mig av min nya Swans t-shirt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0