Dreamfall Chapters

2014-10-23 | 01:42:25 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Jag har väntat i åtta år på uppföljaren till Dreamfall, och jag är en jävla tönt och fick rysningar vid första scenen. Så många minnen. The Longest Journey kom ut ännu tidigare och var den första i serien, och nu är vi äntligen här. Dreamfall Chapters kommer släppas i episoder, men jag har redan köpt alla, men bara första har släppts. Jag har alltid älskat den här serien, ett av de absolut bästa spelen. Jag förväntade mig att första episoden skulle vara kortare än den var, men det var trevligt att det i alla fall tog en 4 timmar spela igenom. Så nostalgiskt se alla igen men så bra. ;_; Nu får man göra val som tydligen har konsekvenser, gjorde en del tvivelaktiga beslut, meenmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0