Handsome & Gretel

2009-12-26 | 01:08:43 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer





Till moi.

 

Min PlayStation3<333.

 

Asbra, fick tallrikar! Det är alltid bra att ha!

 

Kläder, fina glittrande örhängen och ett halsband<3.

 


Ja, jag vet att man ser bhn men orkade inte ta av mig den och byta till den utan band, då blir det såhär.



Assöt klänning, men borde fran dragit upp den ÖVER den fucking bhn innan.

Ursäkta dåliga bildkvaliten. Någon gång ska jag fixa en digital kamera, jag som gillar att ta kort på allting. Aja, lagom att sova nu, ska iväg och köpa spel samt att brorsan kommer hit imorrn ;D För första gången sedan han flyttade hemifrån haha. Skrivit dåligt här på senaste tiden, men har bara inte haft någon större lust, så blir det ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0