På jakt efter inspiration till en ny header

2009-12-11 | 18:29:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sitter och letar igenom bilderna och försöker komma på vilka jag ska använda som en ny header. Det är svårt att komma på, kan inte bestämma mig och vet heller inte riktigt hur den ska se ut. Sen ska jag överväga med den övriga designen på bloggen, fast jag är fortfarande rätt nöjd med hur den ser ut, för jag vet inte vad jag annars skulle förbättra. Färgerna är dock lite enformiga tycker jag, hmm. Fikade på Stugan och vandrade sedan till bussen (som jag dock missade med någon sekunds mellanrum, kul) så blev hämtad, vilken lyx. Pank som fan, smutsig i håret och allmänt trött som fan. Imorgon har jag dock en samhällsuppgift att försöka göra klart, ugh. Redan försenade med två veckor, haha.

Trackback


RSS 2.0