Don't break the heart that loves you

2009-05-09 | 23:10:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag hatar verkligen mitt liv. Jag vill dö, varför får jag inte bara det!?

Det verkar inte bli någon träff med trion imorgon tyvärr, eftersom Eve tydligen fått feber. Det var synd, såg fram emot träffa henne och Malin, men det får lov att bli snart i alla fall! Vem vet hur länge vi lever.
Nu sitter jag och lyssnar på Connie Francis - It's Time To Say Goodbye, och sådana låtar med skön 50-tals känsla. Sorgliga, men jag älskar dem. Har en riktig depp kväll, som vanligt. Jag har inte tänkt leva så länge att jag blir 40. Nej nej, inte ens i närheten så gammal kommer jag bli, jag bara känner det på mig. Min mamma är finast, hon förtjänar en mycket bättre dotter än jag någonsin skulle kunna bli i vilket fall. Förlåt mamma.

Vad ska jag ta mig till? Jag vet inte, jag bara sitter här och stirrar på ingenting i mitt kolsvarta rum. Vilket liv. Herregud. Det här är illa. Mycket illa. Jag bara gnäller, och ingen orkar lyssna. Ingen förstår. Ingen kan möjligtvis veta hur det är. Tror ni jag vill det här är eller? Nej, jag hatar det. Hatar det lika mycket som du hatar att lyssna på det.
Så många drömmar, som alla tynar bort.

Godnatt Sverige. :(
Trackback


RSS 2.0