Men i slutet var det jag som vann ändå

2009-11-25 | 19:13:00 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


Mitt hår ser hemskt ut efter det regnat på hårsprayen. Orkade knappt sminka mig idag, så inga bilder på det. Ovanligt seg onsdag, kanske mörkret ute? Imorgon är det ingen franska, och prov i retoriken så förmiddagen måste gå snabbt.
Vilka tråkiga inlägg jag skriver :(. Har suttit och spelat massa hela tiden. Ihihihi. MEN JAG BLIR SERIÖST SÅ JÄVLA FÖRBANNAD NÄR JAG SKA SPELA RESIDENT EVIL 4, FÖR JAG KOMMER TAMEJFAN ALDRIG FÖRBI DE DÄR JÄVLA LÅDORNA OCH MONSTRET DÄR JAG ÄR. Hade kunnat klara det, men har ingen ammunition. Hur fan ska jag då kunna döda den där grejen? DDD: Blir helt störd av att under alla dessa år, har jag inte lyckats klara ut det jävla spelet! Är på kapitel 5-3, och det är bara 6-2 tror jag. Spelat i totalt cirka 100 timmar snart. Kommer aldrig kunna gå vidare med mitt liv om jag inte klarar det, det finns alltid bak i huvudet. Det var som när jag fastnade i Dreamfall 2006, sen när jag spelade det i somras kom jag äntligen vidare. Men då behövde man ingen ammunition, det är mer ett äventyrspel. Åh vad jag älskar det spelet, trots dess luddiga slut. Har även Fallout 3 här som jag ska spela, fast det har jag aldrig spelat förut.

Men det kanske är bra, för då fokuserar man på annat än det som är misslyckat och smärtsamt.

I pretend to feel no pain...
Trackback


RSS 2.0