Söndagmåndagsång

2009-09-14 | 22:27:42 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Vad har hänt idag? - Nja, inte mycket. Idrott, tråkigt. Engelska, sämst. Språk, segt. Psykologi, distraherad. Kort summering av dagen. Har glömt göra alla läxor jag skulle gjort, samt skickat in psykologin. Inte bra. Hamnar jag efter redan ifrån början kommer jag ligger mer och mer efter hela tiden. Exakt det hände med Samhälle A. :(
Var ute och gick med morsan och träffade på en bekant, som försökte övertala mig att inte hoppa av gymnasiet genom att visa alla de negativa sidorna med att göra det. Det fungerade inte med mig. Har jag bestämt mig är det svårt att ändra på mig. Trött som fan, ska hoppa ner i sängen nu och sluta skriva massa skit.



De riktigt fina färgerna försvann när jag tog kort :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0