Fina vita kläder, nu är skolan slut. Nu kan livet börja, nu går vi ut

2010-02-01 | 19:42:28 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer


носталгицна.

Lyssnar på DLK för ovanlighetsskull ju hehe, men nu ska jag nog spela Fallout 3 och sedan läsa på franska, och ja, det är det enda ämnet jag läser på till. Kanske för att det är det enda ämnet jag inte känner mig helt värdelös i?

Nåväl, några random bilder att lysa upp bloggen med, i frånvaron av något bra att skriva om. Känner mig lite tom i huvudet just nu.
Kommentarer
Postat av: Amanda Constance

hon har så snygg stil, den bruden!



SV: tack så mycket, skitkul att höra!

2010-02-01 @ 21:43:03
URL: http://amandaconstance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0