Pacific coast highway

2010-02-24 | 22:33:23 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Tjo, ingen blogg igår då. Var nära på att skippa det idag också. Men igår kom ju Heavy Rain spelet i bredlådan ifrån Game.se, en dag innan jag förväntade mig! Så självklart har jag suttit klistrad och spelat det. Det är spännande, handlar om fyra personer och händelserna omkring "the Origami Killer", blir spännande se hur det slutar sen. Jag har extremt ont i nacken nu, kul att veta.

Vet ni vad? Om en vecka får jag hämta ut dem. Har ni någon aning om vad jag kommer få? Hm...? Ska jag berätta? Meeeen det är roligt att dra ut på det. Haha jo men OKEY DÅ, jag ska få glasögon. Ja, där fick ni det. Jag. Glasögon. Voilá. Är tydligen närsynt, så kommer behöva använda dem när jag kollar på långt håll. Nice. Eller? Haha.

Mitt humör har skiftats mellan extremt glad och extremt arg idag. Extremt irriterande, haha fan vad fult det där lät. Men sant i alla fall. Förstår inte varför. Ska sova strax, och hoppas nästa vecka kommer snart. Lov<3. AJA hörs sen, skriver något bättre dååå---

Kommentarer
Postat av: tovi

jag har glasöogn D:

2010-02-26 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0