En resa runt i Västerås

2010-07-08 | 22:04:24 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Med fett hår, nya finnar på hakan och allmän nyss-vaknat tänk i skallen så fick jag skjuts hem till bror runt ett tiden. Strax efter kommit dit bestämde vi oss för att gå en runda, och vi var borta riktigt länge. Men fick en massa kort runt om i staden, det gillar vi. Eller vi, hm jo jag är nog lite schizofren så kan säga vi hahah.

I alla fall, jag gillar att fota. Men med tanke på alla tusen fotobloggar det finns så har jag aldrig kunnat tänka mig göra det mer än som en hobby. Eller jo några gånger, men inte så seriöst. Har ingen speciell talang på det, och det är alldeles för många som gillar det. Jag vill göra något mer udda än så. I alla fall, här kommer lite bilder nedan, och jag är ingen mästerfotograf så jag planerade inte direkt efter ljuset och så vidare. orkaaa inte redigera alla heller :P

Dessutom lär jag ta massa kassa kort med min mobil (nej, fortfarande inte köpt en kamera som jag sade, inga pengar än) nu när det är Power Meet här. ;)


Mina små 8cm platåtofflor hihih vill ha högre skor :)




Jag är riktigt klumpig! Ramlade ju i lördags och skadade foten, och snubblade nu igen och skadade knäet. Tappade även en nyköpt mjölk rakt ned i golvet. Går bra för mig. Oh yes.






Bror och bästa vän. HAHA men han vill nog inte vara med här på kort så låt gå då :P


AJA, det får duga. Orkar inte posta alla bilder, vissa blev inte så bra hehe. Trevligt kväll, skriver senare. Synd man inte kan tidsinställa inlägg på blogg.se dessutom, vore schyst om  man är upptagen någon gång men ändå vill uppdatera några gånger.

Kommentarer
Postat av: tobbs

nejdå det är as lätt och hur skönt som helst :) de tkom för länge sedna ee pc med touch kom ju före IPAD... och touchskrämar har funnits i företags brancher länge ju.. :)

2010-07-08 @ 22:18:05
URL: http://tobbs.se
Postat av: EMIRO

Snuddskärmar är jävla skit. IPAD är skit. Ner med sådant menlöst larv. Död åt Apple & Microsoft.

2010-07-09 @ 01:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0