"Efter den där Dr.Pepper var ju avslagen Pepsi rena himmelriket"

2010-03-01 | 23:47:05 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
HAHAHA kloka ord ifrån Malin! ;D Åh gud, jag kom att tänka på den kvällen när vi var på bio och jag och Malin köpte varsin Dr.Pepper. Hahahah vilken jävla kväll, fy fan vad vidrigt det smakade! Vi kom på att om man drack massa snabbt fick man mer smak av cola, men när eftersmaken väl kom... Usch! Spar lite gamla bilder ifrån bdb, som jag ändå inte använder numera (tack vare dig) för nostalgin ;)
Lyssnar även på Scarlet's Remains, och de är ju faktiskt riktigt bra. Funderar till och med på att ta lite nya kort, som jag kan redigera och posta. Desto mer smink desto snyggare kort, tycker jag, hehe.

ALLTSÅ sen har jag märkt, att fan jag var mer uppfinningsrik att komma på nya sminkningar och håruppsättningar i högstadiet. Fast jag var drygare på ett vis, så fort jag lade upp en bild på mig skrev jag hur ful jag var. MEN VARFÖR LÄGGA UPP DEN DÅ? Jag är inte mer nöjd med mig nu, men jag vill bara ge mig själv en käft smäll när jag håller på sådär.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH jo asså fyfan va vidrigt de smakade och fyfan va god eves pepsi va <3

2010-03-02 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0