Varför gillar vi att se brackor på tv, som uppenbart inte har någon hjärncell kvar?

2010-03-08 | 19:35:47 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer
Teve är så fullt av skit. Alla program handlar antingen om bortskämda brackor eller vampyrer. Suck. Tråkigt.

Vet ni vad som är riktigt irriterande också, eftersom jag nu gnäller? Jo, att alla dessa bloggare i bloggbråken som sker ständigt, försöker försvara sig på ett sådant enfaldigt sätt att det inte är klokt. Dessutom har de mage att påpeka att någon annan inte kan skriva korrekt svenska, när de själva inte vet när de skall använda stor bokstav, samt kan de inte heller stava ord. Det är NÅGON, inte NGN. Så tro inte ni är så bra på svenska om ni inte kan det, det ser ju retarderat ut när ni säger så. Dagens människor.

Mår riktigt dåligt. Förstår inte, hur fan kan du be mig om något sådant? Det är väl för fan upp till mig.
Måste tänka på mig själv, och ingen annan nu ett tag. Måste hitta en lösning. En slags räddning, såhär kan jag fan inte ha det. Ingen förtjänar det. Nej, inte ens jag.

Byta linje. Byta skola. Byta liv. Hitta en mening, även den minsta meningen...

Fan alltså. Ingen bra dag direkt.

Kommentarer
Postat av: toovii

snyggingen där!!!

2010-03-09 @ 23:28:48
Postat av: Anonym

Ser ut som en lyxig glasögonannons i något tjusigt magasin. Jättefin är du!

2010-04-02 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0