Det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obegripligt svårt.

2010-11-26 | 18:21:50 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer

Lyssnar på "DEATHGAZE - SORROW", underbar låt. Somnade i tårar igår, och vaknade med tårar idag. Varit ledsen och jävla cp-emo hela dagen. Inte okey, gillas ej. Fick jävla ryck och stack ifrån Designlektionen. Började grina som en gnu, på grund av en massa saker... Varit lite mycket på en och samma gång. Ibland tappar man helt enkelt ork.
Hej Carina, din jävla fitta. Jobbiga människa. Det må vara ett skämt för henne, men att påstå att mina föräldrar tycker jag är jobbig, och därmed säga att hon också tycker det, är inte okey för en lärare. 
Dock påminde mitt beteende mig om när jag började käka piller den där dagen i juni för två år sedan, och så trodde jag nu nästan jag hade glömt ta de och det var därför jag var så känslig idag. Men icke då, mindes ta de igår. Har ej pms heller, även om man kan tro det, haha :( En tia i skalan över hur patetisk man är. "Åh guuuuu mitt liv är så sääämst asså shiiiit."

Nej ska äta Marabou vit samt färga mitt hår, för att undvika att jag får konstiga ryck och börjar gråta helt random igen. :) 


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; haha ja precis du e vi lika söta och har lika snyggt hår haha:D har du satt fast de eller e de bara clips?:)



vadå woopowwop o så^^

2010-11-26 @ 22:33:27
URL: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0