På höjden av dystopi

2010-10-16 | 21:38:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer


Bilder jag tog igår. Väntade på morsan, frös ihjäääl. Eller nästan i alla fall, jag finns ju kvar här nu :) Sitter och dricker cola, käkar lite vit choklad samt lyssnar på Phantasmagoria och Ebba Grön! Fan vad onyttig jag är. Var det inte jag som skulle sluta med onyttigt skit vaa... Nöjd just nu, men i längden är jag inte nöjd med det här! :(

Funderar vad fan jag ska göra med mitt hår. Jag gillar att ha så mycket hår över ansiktet som möjligt, för att gömma ansiktet. Men har haft snedlugg / hellugg i snart ett och halvt år, börjar bli lite tråkigt. Jobbigt med lugg, den blir fet direkt. Kanske ska spara ut luggen? Fixa löshår. Taj Mahal eller Rapunzel of Sweden? Jävla skillnad på priser, men tror man får kvalitet för pengarna. Osäker. fufufufu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0